Searching...
Friday, March 28, 2014
8:16 PM 0

GILA COOL ! Dari Kartun Kepada Real, Filem TMNT Akan Ditayangkan Tidak Lama Lagi !!

Teenage Mutant Ninja Turtles merupakan filem 2014 milik Amerika berdasarkan francais nama yang sama. Satu adaptasi daripada siri filem Teenage Mutant Ninja Turtle, filem ini diarahkan oleh Jonathan Liebesman dan dibintangi pelakon terkenal Megan Fox, Pete Ploszek, Noel Fisher, Jeremy Howard, Alan Ritchson, Danny Woodburn, William Fichtner, Will Arnett dan Whoopi Goldberg. 
Filem ini telah diumumkan tidak lama sebelum pencipta Teenage Mutant Ninja Turtle ini bersama Peter Laird menjual hak francais kepada Nickelodeon pada tahun 2009. Ia adalah filem yang akan dihasilkan oleh Nickelodeon Movies dan pengeluaran syarikat Michael Bay Platinum Dunes, dan diedarkan oleh Paramount Pictures. Filem ini dijadualkan akan dikeluarkan pada 8 Ogos 2014. 

Trailer rasmi dikeluarkan ke Youtube pada 27 Mac, 2014, dan serta-merta menjadi virus, mencapai hampir 10 juta tontonan dalam satu hari. wow ! Memang awesome. Jom kita tengok dan share kepada dunia !!






Sinopsis Filem

Kegelapan telah menakluki New York sebagai Shredder dan si jahat Foot Clan mempunyai cengkaman besi pada segala-galanya daripada polis untuk ahli-ahli politik. Masa depan adalah suram sehingga empat adik-beradik yang merupakan orang buangan tidak mungkin bangkit dari pembetung dan menemui nasib mereka untuk menjadi sebagai Teenage Mutant Ninja Turtles. Mereka mesti bekerja dengan wartawan berani April dan jurukamera bijak, Vernon Fenwick untuk menyelamatkan bandar dan membongkar rancangan jahat Shredder ini.